آموزش کلاس چهارم ابتدایی

کلاس درس امام جواد (ع) مدرسه شهید رجایی

آموزش کلاس چهارم ابتدایی

کلاس درس امام جواد (ع) مدرسه شهید رجایی

داستان ملا نصر الدین

ملانصرالدین در عرصه ی مسابقه بر اسبی بنشست و یال اسب در دست گرفت. اسب تاختن آورد و ملا از پشت آن لغزید و از ابتدای یال به انتهای دمب آن رسید ! پس آواز در داد: آهای! آهای ...! این اسب تمام شد یک اسب دیگر بیاورید!!!

 

یه روز ملانصرالدین و دوستش دوتا الاغ میخرن. دوست ملا میگه: چه طوری بفهمیم کدوم ماله منه کدوم ماله تو؟ ملا میگه خوب من یه گوش الاغم رو میبرم اونی که یه گوش داره مال من اونی هم که دو گوش داره مال تو.! فرداش میبینن الاغ ملا گوش اون یکی الاغ رو از سر حسادت خورده!!! دوست ملا میگه :حالا چیکار کنیم ملا میگه: من جفت گوش الاغمو میبرم!!! فرداش میبینن بازم قضیه دیروز تکرارشده و الاغ ملا اون یکی گوش الاغرو خورده. دوست ملا میگه :حالا چیکار کنیم ملا میگه: من دم الاغمو میبرم! فرداش می بینن الاغ ملا دم اون یکی الاغ رو کنده دوست ملا با عصبانیت میگه: حالا چیکار کنیم ملانصرالدین هم میگه:عیبی نداره خب حالا الاغ سفیده مال توالاغ سیاه مال من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.